محاسبات ذهنی ریاضیات با چرتکه همراه مدرسه

آموزش ریاضیات،محاسبات ذهنی ریاضی با چرتکه

محاسبات ذهنی ریاضیات با چرتکه همراه مدرسه

آموزش ریاضیات،محاسبات ذهنی ریاضی با چرتکه

محاسبات ذهنی ریاضیات با چرتکه همراه مدرسه

جهت ارسال نظرات و پیشنهادات به شماره 50004383 پیام بفرستین.

دوره آموزشی محاسبات ذهنی با چرتکه

چهارشنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۶:۰۵ ب.ظ
این دوره شامل 14   ترم و هر ترم 12 جلسه است
روند آموزش در ترم اول با حفظ اعداد بر روی چرتکه شروع می شود و سپس با یادگیری جمع و تفریق ساده تک رقمی تا پایان ترم ترم دوازدهم تقسیم با پاسخ اعشاری پیش می رود . کودکان در هر مقطع می آموزند که چرتکه را در ذهن خود تصویرسازی کرده و با چرتکه تصویری ذهن خود محاسبات را انجام دهند.
آموزش چرتکه در سه مهارت دیداری، شنیداری و ذهنی با کودکان تمرین می شود و تونایی آنها را در مهارتهای املانویسی – نت برداری – دست ورزی و به حافظه بلند مدت سپردن مطالب افزایش می دهد.
همچنین در پی تمرینات مستمر ذهنی چرتکه ، تمرکز و توجه کودکان به شکلی محسوس افزایش می یابد
بنابراین کودکانی که تحت آموزش چرتکه قرار میگیرند غالبا در دروس ریاضی – املا و حفظی پیشرفت بیشتری نشان می دهند ، تکالیف خود را سریع تر و با کیفیت بهتر انجام می دهند ، مدت زمان بیشتری را با تمرکز کامل صرف یادگیری میکنند و در پاسخ گویی به سوالات معلم اعتماد به نفس بیشتری دارند.
تمرینات چرتکه به دلیل روش استفاده از هر دودست موجب فعالیت همزمان دو نیمکره مغز میشود و همچنین به دلیل دستورات دونیمکره مغز به هر دو دست به طور همزمان موجب تقویت جسم پینه ای در مغز می شود و این امر سبب تقویت مهارت های هوش هیجانی (EQ) در کودکان شده و توانایی کودکان را در انجام رفتار های پیچیده افزایش می دهد.
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۸/۰۲/۱۱
  • ۷۵۵ نمایش
  • نوین پرداز

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی